perjantai 13. syyskuuta 2013

Under the apple trees



Taas on kulunut ihan liian kauan viime postauksesta. Voin kuitenkin vannoa, että luvassa on jos minkälaista erikoispostausta ja videota. Voitteko uskoa, että jouluun on enää vähän päälle kolme kuukautta? Juurihan mä pääsin seiskaluokalta ja aloitin kesäloman. Aika kuluu pelottavan nopeasti, ja se tekee jokaisesta hetkestä merkittävän. Mulla kun on tapana elää enemmänkin tulevaisuudessa ja sen suunnitelmissa, kuin tässä hetkessä. Tiistaina mä päätin jonkun ihmeellisen hiusvastaisuuden seurauksena varata hiustenleikkuu ajan, ja ei aikaakaan kun mä istuin kampaajan tuolissa vikisemässä: "Leikkaa vielä vähän", "Muutama sentti enemmän", "Ehkä vielä lisää". Pienen alkushokin (lue: hysteerisen itkupotkunauru -kohtauksen) jälkeen aloin tykkäämään näistä. Latvat on ihanan hyväkuntoiset, eikä nää ole tiellä yhtä paljon kun edelliset. Mitäs te tykkäätte?
Paita Cubus, Shorsit BikBok, Legginssit Lindex

Tänään sain kuulla jotain todella yllättävää. Mut valittiin koulun kilpailujoukkueeseen korkeushypyssä! Vaikka kunnianhimoinen olenkin, en oo koskaan tykännyt kilpailuista, ja jo tuon päivän ajatteleminen ahdistaa. Kuntokaan mulla ei oo mikään maailman paras, mutta oon vihdoin löytäny lajin josta oikeesti pidän: Jalkapallo! ♥ Sitä tuleekin pelattua lähes joka päivä, ja nykyään mut voi bongata jalkapallopelien katsomoista! Tää jäi nyt pikapostaukseksi, koska perjantai tulee vain kerran viikossa. Ihan mahtavaa viikonloppua teille kaikille! :)
Emma

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti