sunnuntai 29. syyskuuta 2013

Ihonhoitopostaus


Päätin tehdä postauksen mun ihonhoidosta, koska tiedän sen olevan melko suosittu aihe. Itse oon onneksi päässyt helpolla ihoni suhteen, vaikka perfektionistina yksikin finni rusertaa mun itsetunnon. Yläpuolella on täysin muokkaamaton ja meikitön kuva mun ihosta luonnonvalossa, ja kuten huomaatte mulla on pisamia, joka tekee ihosta epätasaisemman värisen. Vaikka finnejä välillä ilmestyy, oon mä iloinen ettei mun sen enempää tarvii niiden kanssa taistella. Talvella kasvojen kosteutus on tosi tärkeää, koska mun iho kuivuu helposti ja on herkkä monille meikeille.

Itse uskon että hyvän ihon salaisuus on ruokavaliossa. Riittävä vedenjuonti ja terveellinen syöminen on tärkeää, jonka vuoksi yritänkin nyt vähentää herkkuja ja siirtyä pupunruokaan, heh! Myös liiallinen rasvaaminen voi olla haitaksi, koska silloin iho tottuu tuotteeseen, ja vaatii sitä yhä enemmän. En myöskään laittaisi naamaani joka ilta kasvonaamiota tai kuorisi sitä aamuinilloin, koska kasvoihin (varsinkaan herkälle iholle!!) ei saisi laittaa liikaa kemikaaleja.


Nää  Lumenen Natural Code  tuotteet mä ostin vasta pariviikkoa sitten, mut voin jo nyt sanoo, että paras puhdistugeeli mitä oon ikinä koittanu! Tuoksuu niin hyvälle ja ihanan pehmeetä.
Vaihtoehtoisesti mä käytän näitä  Neutrogenan visibly clear  -puhdistusainetta ja kuorintageeliä. Tosta puhdistuaineesta en kauheesti tykkää: se on enemmänkin rasvaa voidemaisen koostumuksen takia. Ja kuorintageelin kuorintahiput on niin pieniä, etten tunne että mitään kuorintaa tapahtuisikaan! :-D Lisäksi paljon edellisiä kalliimpia, mutta tuoksuu älyttömän hyville!
Silmämeikin poistan äidiltä saamalla  Cliniquella. En tykkää öljymäisestä koostumuksesta, mutta poistaa meikin tosi helposti ja nopeasti! Joka ilta levitän kasvoille rauhoittavaa  Lv:n yövoidetta. 
Huulia mä en erityisemmin hoida, vaan laitan silloin tällöin huulirasvaa. Nyt kun pakkaset tulee, on kuitenkin pakko alkaa suojata niitä, ja siihen mä käytän näitä kolmea tuotetta. Perus  vaseline  on mun luottoystävä, ja sitä laitan joka ilta ennen nukkumaanmenoa. Noi  Body Shopin  ja  Blistexin  huulirasvat on myös kovassa käytössä, ja molemmat tuoksuu ihanalle!
Vartalon kosteuttamiseen käytän 1-2 kertaa viikossa ikivanhaa  Body Shopin Pink grapefruit  -vartalovoidetta. Välillä käytän myös  Guessin SunKissed  -rasvaa. Molemmat taas yllättäen tuoksuu hyville, hah!
Emma

1 kommentti:

  1. Hii! :3 Just iteki oon tekemässä tämmöstä postausta! :D Sulla on tosi kivoja tuotteita käytössä ja tosi hyvä iho ku ekoja kuvia kattoo :3


    ❤: http://kehvelijehnakas.blogspot.fi

    VastaaPoista